رئیس هیئت فوتبال استان یزد؛

داستان گرجستان برای فوتبال یزد خیلی بد شد/ سال هاست تربیت بازیکن در استان اتفاق نیفتاده است

رئیس هیئت فوتبال استان یزد گفت : تا در لیگ کشوری تیمی در فوتبال چمن نداشته باشیم، ویترین فوتبال یزد خاموش است.

داستان گرجستان برای فوتبال یزد خیلی بد شد/ سال هاست تربیت بازیکن در استان اتفاق نیفتاده استعبد الرضا دستا رئیس هیئت فوتبال استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛گفت : مسئولان مدرسه فوتبالی که منجر به حادثه گرجستان شدند ، از فوتبال سوء استفاده کردند و همه منتظر رای دادگاه هستیم.

دستا با بیان اینکه صدور پروانه و نظارت بر مدارس فوتبال طبق آئین نامه فدراسیون فوتبال انجام می شود افزود : داستان گرجستان برای فوتبال یزد خیلی بد شد چرا که این سفر بدون هیچگونه هماهنگی و استعلامی از هیئت فوتبال انجام شد و در قالب یک تور کاملا تفریحی بود.

رئیس هیئت فوتبال استان ادامه داد: تا در لیگ کشوری تیمی در فوتبال چمنی نداشته باشیم ، ویترین فوتبال یزد خاموش است.

وی همچنین به تشکیل جلسه با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل و مدیران صنعت استان برای حضور تیم فوتبال استان در لیگ دسته دو کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه علیرغم جلسات و پیگیری‌های مکرر، هنوز اتفاقی در این زمینه نیفتاده است.

در حال حاضر ۶۱ تیم در رده‌های مختلف در استان فعال هستند.

حضور تیم استان در لیگ دو کشور، همت مسئولان را می طلبد

دستا افزود: بازنشسته شدن استاندار، پیگیری نکردن مسئولان ذیربط و اتفاق گرجستان، مانع از تحقق حضور تیم استان در لیگ دو کشور شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تامین منابع مالی و معرفی استاندار جدید، سهمیه لیگ دو یا سه کشور را در سال آینده داشته باشیم.

دستا گفت: در حال حاضر اگر سهمیه لیگ دسته سه هم بگیریم، بازیکنی بومی برای تیم نداریم چرا که سالهاست تولید و تربیت بازیکن در فوتبال یزد، رخ نداده است.

رئیس هیئت فوتبال استان در ادامه افزود: در حوزه فوتسال بانوان هم خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، تیم ترمه دستجردی در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور شرکت می‌کند.

دستا گفت : در حال حاضر 61 تیم در رده های مختلف در استان فعال هستند.

وی با توجه به عملکرد هیئت فوتبال استان در دوسال گذشته گفت: در بخش بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی عملکرد خوبی داشتیم، ولی قانع کننده نیست و تا فوتبال چمنی در لیگ کشور نداشته باشیم، ویترین فوتبال خاموش است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار