سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنگره فرهنگ و هنر سپاه در تبریزآغاز به کار کرد

کنگره سراسری فرهنگ و هنر سپاه، از امروز در پارک موزه شمیم پایداری تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،این کنگره با حضور میهمانان داخلی و خارجی در سه بخش شامل هفتمین جشنواره فرهنگ و هنر سپاه در رشته‌های هنر‌های تجسمی، هفتیمن کنگره شعر سپاه و هشتمین کنگره فرهنگیاران مداح سپاه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسن کاملی فرمعاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به برگزاری کنگره فرهنگ و هنر سپاه عاشورا در تبریز با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» گفت: هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که از این تعداد ۴۵ اثر انتخاب شده است و در طول برگزاری کنگره ارائه خواهد شد.


عصر امروز هم کنگره فرهنگ و هنر سپاه با برگزاری هفتمین کنگره شعر فرهنگ یاران شاعر سپاه، به کار خود ادامه داد.


معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی همه آن چیزی نیست که امروزه در برابر دیدگان همگان باشد، بلکه دستاورد‌های نهان آن بسیار زیاد است و باید در قالب‌های فرهنگی و هنری به همگان به ویژه جوانان تبیین شود.

سردار حسین محبی، تنها عامل بقا و حیات دشمنان ایران را مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: امروز دشمنان برای براندازی نظام با هجمه فرهنگی وارد میدان شده و با این رویکرد قصد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد، بنابراین باید هوشیار بود و برای مقابله به مثل و خنثی کردن این هجمه ها، با راهکار‌های درست و حساب شده وارد عمل شد.


یادآور می‌شود: دوازدهم بهمن هم اختتامیه کنگره فرهنگ و هنر سپاه از ساعت ۸ در تالار اجتماعات مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آغاز به کار کنگره فرهنگ و هنر سپاه در تبریز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.