سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی روش: اجازه دهید مردم خودشان قضاوت کنند

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی درباره دوران حضورش در راس کادر فنی تیم ملی گفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کالوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که تا پایان رقابت های جام ملت های 2019 امارات با تیم ملی قرار داد داشت پست جدیدی منتشر کرد  و در آن نکات جالبی اشاره کرد.

پیام خداحافظی کی روش به شرح زیر است:

اجازه بدهید مردم خودشان قضاوت کنند

از شما بابت شریک شدن در تازه‌ترین احساس شخصی و حرفه‌ای که در آخرین مصاحبه‌ام به عنوان مربی تیم ملی فوتبال ایران با شما داشتم تشکر می‌کنم این مصاحبه را زمانی انجام دادم که از زمان پایان بازی ایران نخوابیده و بسیار خسته بود. به پایان رساندن کارمان با یک شکست بسیار دردناک و آزاردهنده بود.

تیم ما باید تفاوت را رقم می‌زد و برای هواداران فوتبال ایران یک پایان شاد به ارمغان می‌آورد. این اتفاق ممکن نشد، اما بازیکنانم مثل همیشه تلاش کردند و تا آنجا که در توانشان بود جنگیدند تا برای ملت ایران شادی و افتخار به ارمغان بیاورند آن‌ها مثل همیشه تلاش کردند تا پیراهن تیم ملی در جایگاهی بهتر و والاتر قرار بگیرد. به نظرم آن‌ها به خاطر تمام طول این ۸ سال لیاقت آرامش، احترام و قدردانی دارند.

معتقدم الان وقت انتقاد نیست، زیرا به خودمان افتخار می‌کنیم که توانستیم چهره‌ای قابل احترام و معتبر از فوتبال ایران و این کشور را به جهانیان نشان دهیم به خودمان افتخار می‌کنیم و می‌دانیم که از عملکرد و دستاوردهایمان راضی هستیم. این نکته در فوتبال حرفه‌ای اهمیت فراوانی دارد که بدانیم برای چه فوتبال بازی می‌کنیم.

اهمیتی نداشت که با چه مشکلات و موانعی روبه‌رو شدیم، ما راه خودمان را رفتیم و این کار را با هم و برای مردم انجام دادیم. بگذارید مردم با آزادی و بدون تخریب و ظاهر سازی عمومی در مورد ما ارزیابی و قضاوت کنند در نهایت از بازیکنان، بهترین خانواده فوتبالی‌ام، نهایت تشکر را دارم. همه شما را دوست دارم. از کار فنی‌ام که همیشه همراهم بودند و با وفاداری کامل خودشان را وقف تیم ملی کرده بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم. همه‌تان را دوست دارم.

با احترام از فوتبال ایران تشکر می‌کنم که به من افتخار داد تا به هواداران تیم ملی خدمت کنم. همه شما را دوست دارم قدردانی بی پایان من برای این کشور و مردم ایران است. در حالی به خانه برمی‌گردم که بخشی از وجودم در این کشور باقی خواهد ماند. برای همه شما از صمیم قلبم آرزوی آرامش و شادی می‌کنم. به سوی آینده

کارلوس کی‌روش»


بیشتر بخوانید:

گزینه سفارشی تیم ملی فوتبال به نیمکت نزدیک شد

کی‌روش: با افتخار ایران را ترک می‌کنم/ قسمتی از وجودم در ایران می‌مانَد/ عذر خواهی می‌کنم که نتوانستیم به رویایمان برسیم

احتمال قرارداد دوباره کی‌روش با ایران قوت گرفت


انتهای پیام/

پست جدید کی روش برای تیم ملی و هواداران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
#تمدید دوباره قراداد با کی روش لطفا