سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در سبزوار افتتاح شد

نمایشگاه ۴۰ سال دستاورد‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های دولتی سبزوار به مناسبت ایام دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن نمایشگاهی میدان شهید بهشتی سبزوار گشایش یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،احمد برادران معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه خدمات نظام و دولت برپا شده و مدیران شهرستان، دستاورد‌ها و خدمات خود را برای عموم مردم و جوانان به نمایش گذاشتند و در میز‌های ارائه خدمت، به مشکلات مردم پاسخ می‌دهند.

برادران افزود: در شرایطی که دشمن در پی القای ناکارآمدی نظام و تفرقه انداختن بین مسئولان و مردم است، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های نهاد‌های دولتی در دهه فجر، نشاط و امیدواری مردم را افزایش می‌دهد.

وی بیان اشت:در این نمایشگاه ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، آموزش و پرورش، آب وفاضلاب شهری و روستایی، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و دیگر نهادها، فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در پایان خاطر نشان کرد:نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های شهرستان سبزوار در قالب ۱۶ غرفه، به مدت یک هفته پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

انتهای پیام//م. ص.



برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در سبزوار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.