سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیات: مدیریت باشگاه آذرخش استعفایم را نپذیرفت

سرمربی تیم فوتبال بانوان آذرخش تهران گفت: هفته گذشته تقاضای استعفایم از هدایت این تیم را به طور علنی در رسانه ها منتشر کردم ولی امروز طی جلسه ای مدیر باشگاه این موضوع را نپذیرفت.

معصومه بیات سرمربی تیم فوتبال بانوان آذرخش تهران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هفته ی گذشته  تقاضای استعفایم را از هدایت این تیم  به طور علنی در رسانه ها منتشر کردم ولی امروز طی جلسه ای مدیر باشگاه این موضوع را نپذیرفت و به من قول داد که مشکلات تیم بر طرف شود و در سمتم باقی بمانم.

وی در خصوص مشکلات تیمش گفت: در تیم ما مشکلات مالی وجود داشت اما دلیل استعفایم مشکلات مالی نبوده و نیست. مشکل اصلی من با این تیم حدود اختیاراتم می باشد من متاسفانه کادر فنی ندارم که باعث شده کار برایم سخت باشد.

وی ادامه داد: من از ابتدای فصل با مربیان زیادی که از دوستانم  بودند صحبت کردم که در کادر فنی بیایند ولی آن ها قبول نکردند با دستمزد کم با باشگاه آذرخش همکاری کنند و الان هم وسط فصل پیدا کردن یک کادر فنی برای کمک به من دشوار است.

بیات در خصوص حاشیه های لیگ برتر فوتبال بانوان در سال جاری گفت: لیگ امسال کم حاشیه نداشت و یکی از این حاشیه ها داوری مسابقات بود ولی معتقدم که داوری نیاز به زمان و تجربه دارد و ما باید با داوران فرصت کسب تجربه را بدهیم, آنان هم باید با دقت بیشتری عمل کنند.


بیشتر بخوانید:

پیروزی صدرنشین در نصف جهان/ یکه‌تازی بم در هفته شکست اصفهانی‌ها

برنامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان

فینال زودرس لیگ در اصفهان/ کار سخت صدرنشین مقابل سپاهان


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال بانوان آذرخش تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.