هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان  با پیروزی پرگل اصفهانی‌ها و شکست سپیدار قائمشهر در انزلی پیگیری شد.

گلباران اصفهانی‌ها و تداوم صدرنشینی شهرداری بمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران امروز با برگزاری ۵ مسابقه هفته چهارم خود را پشت سر گذاشت.

در این هفته از مسابقات تیم ملوان انزلی در خانه میزبان تیم فوتبال سپیدار قائمشهر بود که موفق شد با حسای ۴ بر یک مقابل این تیم به پیروزی رسیده و دومین سه امتیاز خود از این رقابت‌ها را تصاحب کند.

تیم صدرنشین شهرداری بم نیز این هفته را با پیروزی پشت سر گذاشت و در دربی استان کرمان موفق شد در دیداری تماشایی و پایاپای یک بر صفر تیم شهرداری سیرجان را مغلوب کند.

۲ تیم اصفهانی حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان هر دو در این هفته از مسابقات به پیروزی دست پیدا کردند. ذوب آهنی‌ها در اصفهان موفق شدند با حساب ۵ بر صفر مقابل تیم خلیج فارس شیراز به پیروزی دست پیدا کنند و سپاهان اصفهان نیز در آذربایجان مقابل تیم همیاری این استان به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کرد.

دیدار دو تیم راه یاب ملل مریوان و آذرخش تهران نیز برگزار نشد. بارش برف سنگین و شرایط نامساعد جوی در شهر مریوان موجب شد مسئولین برگزاری این مسابقه را لغو و برگزاری آن را به زمان دیگری موکول کنند.

**نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان :

  • شهرداری بم ۲ - شهرداری سیرجان یک
  • راه یاب ملل مریوانر - آذرخش تهران، (برگزار نشد)
  • همیاری آذربایجان غربی صفر - سپاهان اصفهان ۳
  • ملوان بندر انزلی ۴ - سپیدار مازندران یک
  • پارس جنوبی بوشهر ۲ - پالایش گاز ایلام ۴
  • ذوب آهن اصفهان ۵ - خلیج فارس شیراز صفر

در پایان هفته چهارم این رقابت‌ها تیم شهرداری بم کماکان پیشتاز است و تیم‌های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در تعقیب این تیم به دنبال رسیدن به صدر جدول هستند.

انتهای پیام/

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار