سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه بهداشت و درمان رامشیر زیر ذره بین معاون غذا و دارو

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به همراه تیم بازرسی و رئیس شبکه بهداشت و درمان رامشیر، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان را مورد ارزشیابی قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین برزگر، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز به همراه میثم صابری، رئیس شبکه بهداشت و درمان رامشیر و تیم بازرسی از شبکه بهداشت  و درمان این شهرستان بازدید بعمل آوردند.

حسین برزگر، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حاشیه این بازدید گفت: سعی ما این است که هیچ کمبود دارویی در استان خوزستان و به ویژه در این شهرستان نداشته باشیم و تلاش می کنیم داروهای موردنیاز این شهرستان را فراهم کرده تا در دسترس بیماران قرار گیرد تا بیماران برای تهیه داروها مجبور نشوند از شهر خارج شوند.

برزگر، اولویت خود را "بحث غذا" عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم که مشکلات غذا در این شهرستان را هموار کنیم تا شهروندان مشکلات کمتری در این زمینه داشته باشند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر شناسایی کارگاه های تولیدی در این شهرستان و دریافت شناسه و مجوز کارگاهی تاکید کرد و اظهار داشت: تولید کنندگان با داشتن این شناسه کارگاهی می توانند محصولاتشان را در سطح کشور و حتی آنسوی مرزها صادر کنند.

این مقام مسئول با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: همیشه و خصوصا در مناسبت های خاص دشمن به دنبال نارضایتی مردم است و رسانه های خارجی تلاش می کنند مشکلات کوچک را بزرگ جلوه دهند تا بر نارضایتی مردم اضافه کنند.

حسین برزگر اذعان داشت: وزارت بهداشت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بصورت شبانه روز و بدون وقفه به کار گرفته و با بسیج همگانی درحال ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مردم هستیم.

براساس این گزارش معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تمامی داروخانه های رامشیر را مورد بازرسی قرار داد و خوشبختانه کمبود دارویی در این شهرستان مشاهده نشده است.

انتهای پیام/گ

بازدید از مرکز بهداشت و درمان رامشیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.