سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش فجر آفرینان فاطمی در قزوین

همایش فجر آفرینان فاطمی با حضور روحانیون استان قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، آیت الله حسینی بوشهری عضو برجسته جامعه علمیه مدرسین قم در همایش فجر آفرینان فاطمی در قزوین گفت: دشمن سخت به هراس افتاده است و برای این که مردم ایران چهل سالگی انقلاب خود را جشن نگیرند دست به هر کاری می‌زند و این وظیفه ملت ایران به ویژه روحانیون است که آگاهی خود را در برابر حیله‌های دشمنان بالا ببرند.

آیت الله حسینی با اشاره به نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در طول تاریخ دو جبهه روبه روی هم قرار گرفتند جبهه‌ای که برای راه رضای خداوند از جان و مال و هه چیز خود گذشت و جبهه‌ای که در نظر داشت مبانی دین اسلام را ریشه کن کند.

وی اضافه کرد: امروز باید روحانیون بدانند که دشمن بیش از پیش به نقش روحانیت در نظام اسلامی تمرکز دارد چرا که روحانیون در عرصه‌های مختلفی تاثیرات مثبت می‌گذارند.

عضو برجسته جامعه علمیه مدرسین قم، روحانیون را انسان‌های خداترس خطاب کرد و گفت: روحانیون کمتر غفلت می‌کنند و افق‌های آینده را به خوبی می‌بینند، تصمیمات به روز می‌گیرند و کارشان دائما جهاد فرهنگی است.

آیت الله حسینی بوشهری از روحانیون به عنوان انسان‌های مبارز در طول تاریخ یاد کرد و گفت: همین بعد مبارزاتی روحانیون است که جامعه اسلامی را از گزند و آسیب در امان نگه داشته است.

وی اضافه کرد: در ایران نهضت‌های مختلفی رخ داده، اما هیچ کدام به اندازه نهضت انقلاب پایدار نبوده است.

آیت الله حسینی بوشهری سکوت روحانیت در برابر ظلم را خیانت به اسلام دانست و گفت: روحانیت باید بیدار باشد و نباید در برابر ظلم و ناهنجاری‌ها سکوت کند مگر اینکه مصلحت نظام و انقلاب در میان باشد.

استاندار قزوین هم در این همایش گفت: دشمن برای براندازی این نظام دست به کار‌هایی می‌زند که حتی برخی به ذهنشان هم خطور نمی‌کند و از جمله آن می‌توان به خروج دام زنده و مولد کشور از سوی سعودی‌ها اشاره کرد.

زاهدی افزود: مردم باید امیدوار باشند و بدانند اگر دست به دست هم بدهیم و پشت ولایت فقیه باشیم از این جنگ اقتصادی هم عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب سلامی یک انقلاب فرهنگی است، گفت: همه می‌دانند که فرهنگ و دین مرز ندارند و به همین خاطر همه دنیا ترس از آن دارند که فرهنگ انقلاب اسلامی بیش از این به کشور‌های دیگر نفوذ کند.

استاندار افزود: تاریخ نمی‌تواند فراموش کند که پیروزی انقلاب اسلامی تغییرات بسیاری در دنیا ایجاد کرد و خدماتی که انقلاب در طول تاریخ خود ارائه کرده بسیار بی نظیر است.

انتهای پیام/ک

همایش فرج آفرینان فاطمی با حضور روحانیون استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.