سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

سرود ۱۰۰۰ نفری انقلاب اسلامی در اردبیل طنین انداز می‌شود

مسئول کانون فرهنگی مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرود هزار نفری در اردبیل طنین انداز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر سقا،مسئول کانون فرهنگی مساجد استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: مساجد نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است و بعد از پیروزی انقلاب نیز همواره سنگری در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن عمل کرده است.

وی افزود: در ایام مبارک دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد و در همین راستا برگزاری ۵۰۰ برنامه مختلف مبنای کار قرار گرفته است.

مسئول کانون فرهنگی مساجد استان اردبیل گفت: برای اولین بار در سطح کشور بانک اطلاعات بچه‌های مسجد تهیه شده است که توانسته ایم در همین راستا بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر را در زمینه‌های مختلف استعدادیابی کرده و با امضای ۴۰ تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی زمینه فعالیت این نفرات را فراهم سازیم.

سقا تصریح کرد: در روز ۲۲ بهمن ماه همزمان با ورود تاریخی امام (ره) به میهن ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مجتمع گردشگری شورابیل سرود ۱۰۰۰ نفری بچه‌های مسجد برگزار خواهد شد.

وی برگزاری ۱۰ شب و ۱۰ مسجد با رویکرد برنامه‌های قرآنی و همچنین ۴۰ مسجد ۴۰ نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر عنوان کرد و افزود: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش هستیم دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه کانون مساجد به عموم مردم معرفی کنیم.

مسئول کانون فرهنگی مساجد استان اردبیل گفت: ۵۳۰ کانون مساجد در سطح استان اردبیل وجود دارد که ۶۰ درصد این کانون‌ها در روستا‌ها مستقر شده است و زمینه شکوفایی استعداد‌های روستاییان با فعالیت این کانون‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

بانک اطلاعات بچه‌های مسجد برای اولین بار در کشور تهیه شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.