سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی معاونت علمی:

دانش آموزان باید آموزش‌های لازم را تا حد عالی دنبال کنند/ در حوزه رباتیک خودرو پیشگام هستیم

منطقی گفت: دانش آموزان دبیرستانی برای آنکه بخواهند دانشمند برجسته شوند باید آموزش‌های لازم را تا حد عالی دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاح آزمایشگاه فضایی مدارس که صبح امروز در پژوهش‌سرای دانش آموزی امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: دنیا در حال تغییر و تحولات جدید است و اگر از دوره دبیرستان آموزش‌های لازم را شروع کنیم، موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: افرادی که اکنون دانش آموز دبیرستانی هستند و اگر بخواهند دانشمند برجسته شوند باید آموزش‌های لازم را تا حد عالی دنبال کنند بنابراین باید علوم و فناوری‌های جدید را به آن‌ها بیاموزیم.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هرچه جلوتر رویم باید علوم و فناوری‌های جدید که به طور مستمر دنبال می‌شود، بیشتر مورد توجه باشد، گفت: اگر در هر حوزه‌ای ۱۲ تا ۱۸ ساعت کار کنید قطعا به جدیدترین دانش آن زمینه دست خواهیم یافت.

منطقی اظهار کرد: وقتی در بخش حمل و نقل و خودرو وارد  شدم  و شاهد آن بودیم  در موضوع رباتیک توجهی چندانی وجود نداشت اما این علم را در حوزه خودرو  پیاده سازی کردیم و اکنون خودروسازی با وجود برخی کمبودها در فرایند‌های رباتیک رشد کرده است و حتی می‌توانیم از وضعیت فعلی هم جلوتر رویم و اثر گذار باشیم؛ خوشحالم که توانستیم این هدف را پیش ببریم.

وی بیان کرد:  سعی داریم در حوزه هوشمندسازی تلاش جدی می‌کنیم و علاوه بر فضا در حوزه نجوم هم برنامه جدیدی داریم و قرار است سرفصل‌های جدیدی هم در این حوزه داشته باشیم.

انتهای پیام/

فعالیت‌های جدید علمی در حوزه نجوم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.