سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه ؛

تبلور زحمات و خدمات کارکنان اداره کل تعاون در کارگروه اشتغال محسوس است

استاندار کرمانشاه گفت : تبلور زحمات و خدمات کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارگروه اشتغال محسوس است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه در نشست با کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : تبلور زحمات و خدمات کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارگروه اشتغال محسوس است. از تلاش‌های مدیرکل سابق یاوری و مدیرکل فعلی عزیزی صمیمانه سپاسگزارم.

وی گفت : نرخ بیکاری استان در بدو ورود من به استان آزاردهنده و رو به افزایش بود. اما در یک سال اخیر باوجود مشکلات ناشی از زلزله، توانسته ایم رشد نرخ بیکاری را متوقف کنیم و امیدواریم با حرکت و همراهی مردم و عمل به سند اشتغال استان، از پایان امسال سیر نزولی در نرخ بیکاری داشته باشیم و این مهم، دست یافتنی و میسر است.

بازوند افزود : اگر به سیاست‌های اقتصادمقاومتی ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید به خوبی عمل شود و مردم مثل همیشه پای کار باشند، از تنگنای تحریم‌های اقتصادی به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی افزود : «اشتغال» اساسا باید توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی به وجود بیاید و ما مسؤولین باید در این میان نقش تسهیل‌گر داشته باشند و موانع را از مسیر سرمایه گذاران برداریم. رفع موانع بروکراسی و تسریع در پاسخگویی در بررسی درخواست‌های سرمایه گذاران باید از اولویت‌های نظام اداری ما باشد.

بازوند گفت : جنگ اقتصادی دشمنان با توپخانه جنگ روانی و فرهنگی علیه ملت ایران راه اندازی شده است تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام باعث دلسردی ملت شوند. اما اساس موضوع این است که اقتدار ملت و نظام ایران برای دشمنان ما آزاردهنده است .

 

 

انتهای پیام/د

«اشتغال» اساسا باید توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی به وجود بیاید

 

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.