سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نخستین میز خدمات شرکت اتوبوسرانی در ۱۰ نقطه شهر در ایام دهه فجر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از اهم برنامه‌های در نظر گرفته شده این سازمان در دو بخش شهروندان و کارکنان در ایام دهه فجر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌الله افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه و به مدت ۱۰ روز در ۱۰ نقطه پرتردد شهر از جمله پایانه‌ها، ایستگاه‌ها و میدان‌های اصلی شهر حضور پیدا می‌کنیم تا در قالب میز خدمت از نزدیک با شهروندان دیدار و با مشکلات، انتقادات و پیشنهادهای آنان در خصوص عملکرد سازمان آشنا شویم؛ در این برنامه ضمن پذیرایی از شهروندان به ۴۰ پیشنهاد و انتقاد برتر نیز جوایزی اهدا می شود.  

وی تصریح کرد: در حاشیه برپایی نخستین ایستگاه خدمت این سازمان با حضور در نماز جمعه ملک شهر به صورت حضوری با شهروندان ملاقات می کنیم و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار خواهیم گرفت.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود : رونمایی از نقشه جدید خطوط اتوبوسرانی اصفهان نیز از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری در ایام دهه فجر است که پس از رفع نواقص نمونه اولیه ، طرح نهایی با مشارکت بخش خصوصی چاپ می شود و پس از رونمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افتخاری درباره برنامه‌های ویژه کارکنان در ایام دهه فجر نیز تصریح کرد: برنامه های ورزشی درون سازمانی شامل مسابقات آمادگی جسمانی در پنج مشخصه، مسابقات شنا در دو مقطع زیر۴۰ سال و بالای ۴۰ سال ، صعود به قله شاهکوه ، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارکنان و مسابقات والیبال داخلی جام فجر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کارکنان این سازمان است.

وی افزود: همایش دوچرخه سواری نیز برای کارکنان سازمان در مسیر اصفهان به شهرضا برای حضور بر سر مزار شهید همت برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

تشریح برنامه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در ایام دهه فجر

برچسب ها: اتوبوسرانی ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.