سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر مبنای توسعه خانواده امکان پذیر است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر مبنای توسعه خانواده امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در کارگاه آموزشی معارف نماز و شیوه‌های دعوت به آن اظهار کرد: رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر مبنای توسعه خانواده، سلامت جسم و روان با رویکرد نشاط خانواده و کارآفرینی از جمله کارگاه‌هایی است که در سال جاری در سطح استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را توانمند سازی بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی بر شمرد و گفت: سلسله کارگاه‌های بانوان بر اساس اولویت بندی تدوین و در حال اجرا است که در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه به مدت دو روز با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

محمدلو فرزندان را جز آسیب پذیر‌ترین قشر جامعه بر شمرد و افزود: امروز نقش مادران در تربیت فرزندان خود بسیار مهم است و باید با در نظر گرفتن تمام جوانب در تربیت فرزندان خود شیونات اسلامی و اخلاق حسنه را مدنظر قرار دهند.

گفتنی است این کارگاه به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با مشارکت ستاد اقامه نماز استان و با هدف توانمندسازی بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی استان به مدت دو روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

توانمند سازی بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.