سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

برنامه اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرکرد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، برنامه اکران فیلم‌های منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سه بخش سودای سیمرغ، نگاه نو و سیمرغ و پروانه‌ها ویژه کودکان و نوجوانان، در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

در بخش سودای سیمرغ فیلم‌های آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی، پالتو شتری به کارگردانی مجید شیخ انصاری، تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پوراحمد، درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی، سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی، قسم به کارگردانی محسن تنابنده و خون خدا به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی اکران می‌شود.

همچنین در بخش نگاه نو، فیلم‌های حمال طلا به کارگردانی تورج اصلانی، دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان و در بخش سیمرغ و پروانه‌ها هم فیلم‌های آخرین داستان به کارگردانی اشکان رهگذر، بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی، لکنت به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، پاستاریونی به کارگردانی سهیل موفق و ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی به روی پرده می‌رود.

فیلم‌های بخش سودای سیمرغ و نگاه نو در چهار سانس در ساعات ١٥، ١٩،١٧ و ٢١، و فیلم‌های بخش سیمرغ و پروانه‌ها در دو سانس و در ساعات ٨ و ١٠ صبح ویژه مدارس، در سینما غدیر شهرکرد اکران خواهد شد.
 
استان چهارمحال و بختیاری برای چهارمین سال متوالی، از ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه جاری میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر می‌شود.

انتهای پیام/خ

سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.