دو جشنواره بین المللی فجر، بهمن ماه جاری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

جشنواره‌های بین المللی فجر در چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری سه جشنواره بین المللی فجر طی سال جاری در استان خبر داد.

وی گفت: دو جشنواره بین المللی فیلم فجر و هنر‌های تجسمی فجر، همزمان با سراسر کشور و با حضور هنرمندان و مسئولان کشوری و استانی، از ۱۲ بهمن ماه جاری در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

کارگران افزود: سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۴ فیلم سینمایی از جمله فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار خواهد شد.

کارگران با بیان اینکه فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان صبح ها اکران می‎شود اضافه کرد: قیمت هر بلیط ۱۰۰ هزار ریال می‎باشد که با تخفیف، ۶۰ هزار ریال به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین در جشنواره بین المللی هنر‌های تجسمی فجر، آثار هفت هنرمند چهارمحال و بختیاری در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد به نمایش گذاشته می‌شود.

به گفته کارگران؛ مرحله استانی سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر نیز ۱۹ تا ۲۳ دی ۹۶ به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

سه جشنواره بین المللی فجر در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار