سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بین‌المللی امام رضا (ع) و گفتگوی ادیان برگزار می‌شود

نخستین همایش بین‌المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان از سوی آستان قدس رضوی با همکاری حوزه علمیه خراسان ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،همایش بین‌المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان، چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

در آئین افتتاحیه حجت الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نمایندگان ادیان الهی از کشورهای مختلف حضور خواهند داشت و برنامه افتتاحیه با افتتاح موزه ادیان به پایان خواهد رسید.

پنل های تخصصی «دین و عقلانیت» با ارائه بحث محمود واعظی، «خدامحوری نقطه مشترک ادیان» با ارائه بحث حجت الاسلام بی آزار شیرازی و «نقش گفتگوهای دینی در همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان» با ارائه بحث حجت الاسلام تسخیری، چهارشنبه ۱۰بهمن از ساعت ۱۸ الی ۲۱ به ترتیب در سالن های شیخ بهایی، سالن نمایشگاه ها و سالن شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

وی با بیان این که پنل های تخصصی روز پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ نیز ادامه خواهد داشت، افزود: «عدالت و محبت در ادیان» با ارائه بحث حجت الاسلام مرویان حسینی، «تربیت دینی و چالش های جهان معاصر» با ارائه بحث خانم علم الهدی و «حقوق بشر، نفی خشونت و تروریسم» با ارائه بحث درستکار به ترتیب در سالن های شیخ طوسی، شیخ بهایی و سالن نمایشگاه های بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی از دیگر پنل های تخصصی این همایش دو روزه است.

دبیر همایش بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به ۱۷۰ مقاله رسیده به دبیرخانه همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان الهی، خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات این همایش همزمانی با برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

این همایش چهارشنبه و پنج شنبه ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۷ برابر با ۳۰ و ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ در محل تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار می گردد و اساتید، پژوهشگران و علاقه مندان برای شرکت در این همایش می توانند از طریق ارسال مشخصات به شماره ۳۰۰۰۳۴۰۰۱۱۴۱۱۴ و یا وب سایت اینترنتی www.adyan.aqr.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآن ، احادیث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.