سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی داور‌های خود را شناخت

دبیر چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در استان یزد گفت: پنج داور چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در یزد مشخص شدند.

سهیل شریعتمداری دبیر چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در استان یزد در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: پنج داور چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در یزد مشخص شدند.

وی جشنواره داوران را علی اکبر قاضی زاده، محمود مختاریان، فریدون صدیقی، مهرداد خلیلی و علی رضا کتابدار داوری معرفی کرد.

دبیر چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات یزد زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را هفته اول اسفند اعلام کرد و گفت: در این جشنواره ١٧١ نفر از استان‌های فارس، یزد و کرمان با ٦٠٤ اثر در ۲ بخش اصلی و ویژه شرکت کردند.

وی ادامه داد: یزدی‌ها با ارسال ٤٠٣ اثر بیشترین مشارکت را در جشنواره داشتند و پس از آن، فارس با ١٥٦ اثر و کرمان با ٤٥ اثر در رده‌های بعدی مشارکت در چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌ها قرار دارند.

شریعتمداری گفت: از ٦٠٤ اثر ارسال شده، ٤٢٠ اثر در بخش اصلی و ١٨٤ اثر در بخش ویژه شرکت کردند که در بخش اصلی گزارش و در بخش ویژه موضوع مصرف بهینه آب بیشترین تعداد آثار را به خود اختصاص داده است.

چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با نام فرخی یزدی با حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

معرفی داورهای چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، نمایندگی خبرگزاری‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.