سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملاقات مردمی مدیرکل بنیاد ایلام با جامعه هدف ایثارگری ایوان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با جامعه هدف ایثارگری شهرستان ایوان دیدار کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،به‌منظور بررسی مشکلات خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و درراستای تسریع ارائه خدمات به این عزیزان، رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام به همراه معاونین این اداره کل در بنیاد ایوان با جامعه هدف شهرستان دیدار کرد.

سلیمان رستمیان در این ملاقات، ضمن بررسی مشکلات جامعه ایثارگری این شهرستان، راهکارهای قانونی را ارائه داد تا این موارد پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم ارجاع داده شود.

وی برگزاری ملاقات عمومی با جامعه هدف ایثارگری را امری مهم دانست و گفت: این حق قانونی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.

رستمیان ضمن تشکر از خانواده معظم شاهد و ایثارگرشهرستان ایوان که با صبر و تحمل در این دیدار مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند، افزود: خدا را شاکریم که توانسته‌ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات‌های عمومی اقدام کنیم و تا حد توان خود مشکلی از مشکلات این عزیزان کشور را برطرف سازیم.

لازم به ذکر است جلسات ملاقات مردمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جهت تسریع در حل مشکلات جامعه هدف استان در طول ایام هفته در محل اداره کل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/اس

دیدار مدیرکل بنیاد با ایثارگران ایوان

برچسب ها: شهدا ، بنیاد شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.