سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن‌ های انقلاب در یک هزار و ۶۷ نقطه استان همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری جشن‌ های انقلاب اسلامی در یک هزار و ۶۷ نقطه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید حسن فاضلیان ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در دهه فجر انقلاب گفت: در دهه فجر امسال برنامه و جشن‌های انقلاب در تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان همدان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری سرود ۴۰۰ نفری توسط گروه سرود مدهامتان در روز ۱۲ بهمن قبل از نماز جمعه در حسینه امام خمینی (ره) گفت: جشن‌های انقلاب اسلامی با برنامه‌های فرهنگی و هنری در یک هزار و ۶۷ روستا استان برگزار خواهد شد.
فاضلیان با اشاره به برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در ۸۰۰ روستای استان همدان گفت:جشن بزرگ انقلاب اسلامی با حضور عشایر و سرود یک هزار نفری در روستای دهنو نهاوند برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:برنامه چهل قلم با موضوع تجلیل از فرهیختگان و صاحبان قلم استان همدان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره با برگزاری برنامه چهل شب چهل مسجد در ایام دهه فجر، گفت: چهل جلسه مطالبه گری در مساجد استان با حضور مردم و مسولان از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: برنامه گفتار با موضوع نگاه دانشجویان به اتفاقات انقلاب اسلامی و پیروزی مردم برابر نظام شاهنشاهی از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه است.
فاضلیان با تاکید بر برگزار‌ی پرشکوه راهپیمائی بهمن در سراسر کشور بیان کرد: این مراسم در استان همدان در ۷۰ شهر همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود:مراسم ۲۲ بهمن در همدان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان امام زاده عبدالله آغاز شده و به طرف چهار راه شریعتی، میدان آرامگاه بوعلی و نهایتا میدان امام خمینی ره ادامه خواهد داشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:مهمان و سخنران ویژه این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران است.
وی در پایان با اشاره به تلاقی دهه فجر با ایام فاطمیه بیان کرد:مراسم نورافشانی به جای شب ۲۲ بهمن ماه در شامگاه ۲۳ بهمن اجرا می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی در استان همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.