سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقار نسب: برنامه های تاکنیکی تیم ملی کشورمان درست نبود/ فوتبال ما نیاز به تفکر جدید روی نیمکت فنی دارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: برنامه های تاکنیکی تیم ملی کشورمان درست نبود و در نهایت برابر بازی هوشمندانه ژاپن نتیجه را واگذار کردیم.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیم ملی ایران برابر ژاپن و حذف از جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: برنامه های تاکنیکی  تیم ملی کشورمان درست نبود و در نهایت برابر بازی هوشمندانه ژاپن نتیجه را واگذار کردیم. به هر حال بی برنامگی کادرفنی باعث شد که شکست بخوریم و از جام ملت‌های آسیا حذف شویم.

او ادامه داد: تیم ملی کشورمان فقط اصرار به پاس‌های بلند داشت و حریف هم به خوبی ارسال‌ها را دفع می‌کرد و برنامه‌ای برای جایگزین کردن تاکنیک قبلی خود نداشتیم. تیم ملی کشورمان بعد از دریافت گل اول فرو پاشید و بازیکنان هم عصبانی بودند و در نهایت مغلوب ژاپن بابرنامه شدیم.

تیم ملی کشورمان آرامش فکری نداشت 

ذوالفقارنسب درباره گل‌های خورده تیم ملی بیان کرد: تیم ملی کشورمان تسلط به بازی و آرامش فکری نداشت و همه بازیکنان عصبانی بودند و بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم. به هر حال تیم ملی بازی خوبی ارائه نکرد.

او درباره عملکرد بیرانوند درون دروازه اظهار کرد: به نظرم بیرانوند در دریافت گل‌ها مقصر نبود و اشتباه از سایر نفرات بود. چند بازیکن برای اعتراض به سمت داور رفتند و گل اول را به راحتی دریافت کردیم.

برنامه حمله ای تیم ملی مناسب نبود 

ذوالفقارنسب درباره نبود طارمی در بازی با تیم ملی ژاپن گفت: به هر حال تیم ملی کشورمان ۲۰ بازیکن نزدیک به هم دارد و سطح فنی بازیکنان با یکدیگر فرقی نمی‌کند به همین علت نبود طارمی تاثیرگذار نبود. به هر حال کی روش به طور اجباری تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کرد، اما برنامه حمله‌ای تیم ملی مناسب نبود.  

کی روش در طول ۸ سال کار بزرگی انجام نداد 

کارشناس فوتبال درباره راهکار تیم ملی فوتبال در آینده تصریح کرد: کی روش در طول ۸ سال حضورش در تیم ملی کار بزرگی انجام نداد. به هر حال سرمربی تیم ملی کشورمان نتوانست تیم ملی کشورمان را به موفقیت برساند و به طور حتم مسئولان تغییراتی در کادر فنی ایجاد می‌کنند. شرایط فوتبال ما به صورتی است که نیاز به دگرگونی و تفکر جدید در نیمکت فنی تیم ملی داریم.

ذوالفقارنسب درباره اینکه جایگزین مناسب برای کی روش کیست، گفت: به نظرم برای انتخاب برترین گزینه سرمربیگری باید یکی، ۲ ماه بررسی صورت بگیرد تا جایگزین مناسبی برای کی روش پیدا شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم تیم‌های فوتبال قطر و امارات از لحاظ فنی هم سطح هستند، اما قطر شانس زیادی برای  حضور در فینال جام ملت‌های آسیا دارد و تیم ملی ژاپن هم می‌تواند قهرمان این رقابت‌ها شود.


بیشتر بخوانید: 

ایران صفر - ژاپن ۳/بعد از کره و استرالیا، ایران هم حذف شد/یک اشتباه رویای قهرمانی را ۴ سال به تعویق انداخت

کلین شیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا شکست

سرباز فراری تماشاگر بازی ایران +عکس


انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۳:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آقایی ذولفقار نسب تور خدا دست از سر این فوتبال بردار .فقط ادعا
بهنام
۰۲:۱۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آقای ذوالفقارنسب اگر خودت بودی چه گلی بر تیم میزدی؟؟؟بابا جان آقای ابوعلی سینا خودت با تیم هایی که دستت بود چه نتایجی گرفتی؟؟؟ که حالا برای تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی روش نسخه می پیچی ؟؟؟؟ به خداقسم اگر خودت مربی تیم ملی بودی همان مرحله گروهی حذف شده بودیم .
رحمانی مهابادی
۱۳:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آقای ذوالفقار نسب... کاکه گیان شما چه گلی برسرفوتبال زدید وچند تا قهرمانی آوردید...
فکر میکنم بغض قرمز رنگ جلوی گلویتان را گرفته ...البته نه آبی هستم ونه قرمز سفید ملی ام