سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۳ هزار همدانی در آزمون سراسری حفظ قرآن ثبت نام کردند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر از این استان در سامانه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجتبی جمالی ،رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۱۰ بهمن‌ ماه تمدید شد.

وی اظهار داشت: ثبت نام برای حضور در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۰ دی‌ماه همزمان در سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده و تا ۱۰ بهمن‌ ماه ادامه دارد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان ابراز کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۸ رشته شامل گروه حفظ قرآن کریم با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با هفت رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با سه رشته برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر در استان در سامانه آزمون حفظ و مفاهیم ثبت نام کرده‌اند اضافه کرد: طبق آمار اعلام شده از سوی آموزش و پرورش از این تعداد، ۳۰ هزار ثبت نامی متعلق به دانش‌آموزان است.

جمالی با بیان اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود خاطرنشان کرد: طبق آخرین برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسفند‌ ماه سال ۹۷ برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون رشته‌های الکترونیکی یکم و دوم اسفند‌ماه، آزمون رشته‌های کتبی ۹ اسفند‌ماه، آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌تر و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی از ۱۱ اسفند لغایت ۱۶ اسفند و آزمون شفاهی ویژه دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شرکت‌کننده در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از، ۱۸ اسفند تا ۲۳ اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

ثبت نام همدانی ها در سامانه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.