سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات شطرنج شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور درمشهد

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دهمین دوره رقابت‌های شطرنج کلانشهر‌های کشور آقایان و ششمین دوره رقابت‌های شطرنج کلانشهر‌های بانوان به میزبانی شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن نوری معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: امیدواریم بتوانیم براساس سیاست‌های شهرداری مشهد در راستای توسعه و ترویج ورزش گام‌های مثبت و سازنده‌ای را برداریم و بتوانیم به اهداف ترسیم شده خود دست یابیم.

فاطمه سلطانی، رییس اداره تربیت بدنی کارکنان معاونت سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با حضور در این جلسه گفت: مسابقات شطرنج شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور با حضور ۷ کلانشهر اراک، رشت، همدان، اهواز، یزد، تهران و مشهد به میزبانی هتل فرهنگ و هنر آغاز شد.

وی در خصوص شرایط برگزاری اختتامیه مسابقات گفت: دور پایانی مسابقات روز گذشته به پایان رسید و مراسم اختتامیه مسابقات نیز را با حضور تیم‌های شرکت کننده جهت معرفی و تقدیر از برترین‌ها برگزار شد.

گفتنی است در پایان ۱۰ دور رقابت فشرده و جذاب، تیم‌های شهرداری تهران، مشهد و اهواز توانستند در رده اول تا سوم مسابقات آقایان قرار بگیرند و در مسابقات بانوان نیز تیم شهرداری همدان توانست با نتایجی چشمگیر در جایگاه اول قرار گیرد و به ترتیب تیم‌های شهرداری تهران و مشهد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام//م. ن


مسابقات شطرنج شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور درمشهد برگزار شد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.