سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده کرج – چالوس بازگشایی شد

رییس پلیس راه مازندران از بازگشایی جاده کرج – چالوس در محدوده استان البرز که به دلیل سقوط بهمن مسدود شده بود خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه هم اکنون شاهد بارش برف در برخی جاده‌های کوهستانی استان هستیم، گفت: محور کرج ـ. چالوس محدوده پیچ‌سرهنگ در استان البرز از ساعت ۱۴:۲۰ امروز به دلیل سقوط بهمن بسته شده بود که با تلاش راهداران و پلیس راه این مسیر هم اکنون باز شد.

وی با بیان اینکه آمد وشد خودروها هم اکنون در جاده کرج - چالوس پرحجم در جریان است ،  افزود: سقوط بهمن در این محدوده خسارت جانی نداشته است.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون ارتفاعات جاده هراز و کرج – چالوس محدوده، ولی اباد بارش خفیف برف گزارش شده است و رانندگان در هنگام تردد در این مسیر‌ها ضروری است زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه همه جاده‌های ساحلی غرب استان رامسر، نور، نوشهر، آمل، چالوس، سوادکوه بارانی است، افزود:با توجه به لغزندگی برخی جاده‌های استان، رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و فاصله طولی با تجهیزات لازم در جاده‌های استان تردد کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

وی گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز، کیاسر، محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی گفت: از لحاظ جوی آسمان استان هم اکنون بارانی و سطح تمامی جاده‌های برون شهری استان لغزنده است.

وی افزود: کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

جاده چالوس باز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.