سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیش از ۳ هزار فقره مجوز تغییر کاربری کشاورزی در اردبیل

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بیش از ۳ هزار فقره مجوز تغییر کاربری در استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یاور میرزایی، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به اینکه در این راستا مجوز کاربری ۳ هزار و ۸۵۰ فقره صادر شده است افزود: مساحت کل اراضی تغییر کاربری ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار می‌باشد که برای طرح‌های غیر کشاورزی صادر و همچنین هزار و ۹۵۰ فقره برای طرح‌های ملی کشاورزی با مساحت بیشتر از هزار هکتار تاکنون صادر شده است.

وی افزود: واگذاری اراضی ملی برای طرح‌های اقتصاد شامل طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی ۹۷۵ فقره با مساحت ۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی واگذار شده که بیشتر طرح‌ها در دست بهره برداری می‌باشد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل دارای ۸۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی شامل دیم و آبی است.

میرزایی ادامه داد: در راستای سند دار کردن اراضی کشاورزی در اجرای طرح ملی طرح ملی کاداست ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ هکتار قرارداد با مشاورین منعقد شده است که از این مقدار ۳۷ هزار و ۵۰۰ هکتار با تایید سازمان نقشه برداری برای جانمایی به ثبت اسناد ارسال شده که بعد از تایید ثبت اسناد به صدور مجوز کشاورزی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل دارای ۸۰۰ هکتار اراضی کشاورزی است

برچسب ها: کشاورزی ، اراضی ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.