سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۱ پروژه طرح هادی در خراسان شمالی

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی از افتتاح ۱۱ طرح هادی روستایی همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی محمدی مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی با بیان این که ۱۱ طرح هادی روستایی همزمان با دهه فجر در استان افتتاح می‌شود ، گفت: در شهرستان بجنورد و مانه و سملقان هر کدام سه طرح هادی روستایی و در شهرستان‌های شیروان ، فاروج ، جاجرم و راز و جرگلان هر کدام یک طرح هادی آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر چهار پروژه طرح هادی روستایی در استان نیز کلنگ زنی می‌شود ، افزود: این طرح‌ها در روستا‌های شهرستان گرمه و مانه و سملقان است.

محمدی گفت: طرح هادی علاوه بر ساماندهی و اصلاح بافت موجود سبب بهبود کیفیت بافت روستا ، توسعه عمران روستایی و نحوه استفاده از زمین در بخش‌های مختلف تعیین می‌کند.

وی بیان کرد: علاوه بر اجرای طرح هادی همزمان بازگشایی ، اجرای ابنیه ، سنگفرش و زیرساخت آسفالت نیز در روستا‌ها اجرا می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی با بیان اینکه قبل از تاسیس استان تنها برای ۹۶ روستا طرح هادی تهیه و در ۳۹ روستا طرح هادی اجرا شده بود ، گفت: اکنون برای ۷۲۱ روستا در استان طرح هادی تهیه و در ۳۵۴ روستا نیز طرح هادی اجرا شده است.

انتهای پیام / ب 

بهره برداری از پروژه‌های طرح هادی در روستا‌های خراسان شمالی

برچسب ها: مسکن ، توسعه روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.