سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس مخابراتی «مهمان من» در کردستان راه‌اندازی شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه سرویس "مهمان من" برای مشتریان تلفن ثابت راه‌اندازی شده است، گفت: شهروندان می‌توانند تماس "رایگان" برقرار کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت  مدیر مخابرات منطقه کردستان  گفت: با هدف تحقق شعار "ارتباطی فراگیر"، مشتری‌مداری و ارائه خدمات سرویس‌های جدید تلفن ثابت، همگام با شرکت مخابرات ایران سرویس "مهمان من" برای مشتریان تلفن ثابت راه‌اندازی شد.

وی افزود: اجرای این طرح از ابتدای بهمن‌ماه سال‌جاری آغاز شده و تمام مشتریان مخابرات می‌توانند نسبت به فعال‌سازی سرویس جدید مهمان من با کاربرد شارژ در مقصد اقدام کنند.

حکمت بیان کرد:در صورتی که شماره متقاضی به صورت شارژ در مقصد نشانه‌گذاری شود، تماس مخاطبین با شماره مورد نظر رایگان محاسبه شده و هزینه‌های تماس برای فردگیرنده تماس منظور نخواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه برای استفاده از این سرویس نیاز به دریافت شماره جدید نیست، اعلام کرد: کلیه مشتریان تلفن ثابت برای درخواست فعالسازی سرویس "مهمان من" بر روی شماره‌های جاری خود می‌توانند به نشانی WWW.TCI.IR و یا به یکی از مراکز ارائه خدمات تلفن ثابت مراجعه کنند.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۵۸۱ هزار و ۹۲۸ شماره منصوبه در استان کردستان وجود دارد که از این آمار ۵۱۹ هزار و ۳۲۴ شماره با ضریب نفوذ ۳۱.۸ درصد مشغول بکار هستند.

انتهای پیام/م

راه اندازی سرویس مخابراتی «مهمان من» در کردستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.