سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهتمام ویژه صداوسیما بر ترویج فرهنگ قرآنی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: خوشبختانه در کشور بر آموزش و ترویج قرآن کریم اهتمام ویژه‌ای وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،جمعی از مدیران و مربیان قرآنی جامعه القرآن کریم و اهل بیت (ع) استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند.
 
لطیفیمدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه، انقلاب اسلامی ایران امروز در جایگاه والای قرآنی قرار دارد گفت: خوشبختانه در کشور بر آموزش و ترویج قرآن کریم اهتمام ویژه‌ای وجود دارد.
 
لطیفی با بیان اینکه حرکت درمسیر تبیین آموزه‌های قرآنی یکی از مهمترین رسالت‌های صداوسیمای مرکز زنجان است از آمادگی این مرکز برای تولید و پخش بیش از پیش آموزه‌های قرآنی در قالب برنامه‌های قرآنی دراستان خبرداد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان داشتن جامعه‌ای سالم را در گرو قرآن محوری بودن جامعه دانست وابراز امیدواری کرد با تلاش همه متولیان قرآنی و فرهنگی این فریضه درجامعه مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس جامعه القرآن کریم کشور هم در این دیدار با اشاره به ضرورت افزایش تعامل برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی، صدا و سیما را یکی از مهمترین نهاد‌هایی دانست که می‌تواند در ترویج این فعالیت‌ها در جامعه موثر باشد.

حجت الاسلام المسلمین دکتر سیدمحمدحسین طباطبایی حافظان و قاریان قرآنی را افتخاری بزرگ برای برای جامعه قرآنی کشور دانست و معرفی موفقیت‌های این فعالان قرآنی را عامل موثری در ترویج هرچه بیشتر قرآن درجامعه برشمرد.

مدیر جامعه القرآن کریم و اهل بیت (ع) استان هم با تشریح فعالیت‌های این موسسه بزرگ قرانی گفت:: هم اکنون ۹۰۰ شعبه جامعه القرآن کریم و اهل بیت (ع) در داخل و بیش از ۴۰ شعبه این مرکز در خارج از کشور فعال است.

خدیری از راه اندازی ۴۵ شعبه جامعه القرآن کریم و اهل بیت (ع) دراستان زنجان خبرداد و گفت: تاکنون ۲۶۵ حافظ کل قرآن کریم و اهل بیت (ع) در این مراکز تربیت شده اند.

در پایان این جلسه از نوجوان حافظ کل قرآن کریم و همچنین خردسال قرآنی از طرف مدیر کل صداوسیمای استان تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/ن
 

در کشور بر آموزش و ترویج قرآن کریم اهتمام ویژه‌ای وجود دارد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.