سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناتور جمهوری‌خواه: اعضای کنگره با ساخت دیوار مرزی فیزیکی موافقت خواهند کرد

سوزان کالینز، عضو جمهوری‌خواه کنگره، پیش‌بینی کرد قانونگذاران آمریکایی با ساخت دیوار فیزیکی مرزی موافقت خواهند کرد، اما نه آنطور که ترامپ می‌خواهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی هیل، سوزان کالینز، عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا از ایالت مین، پیش‌بینی کرد قانونگذاران آمریکایی با ساخت دیوار فیزیکی مرزی موافقت خواهند کرد، اما نه آنطور که دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، می‌خواهد.

کالینز در گفتگو با برنامه «رو در روی ملت» شبکه تلویزیونی «سی بی اس»، اعلام کرد: فکر می کنم چیزی که اتفاق خواهد افتاد این است که تلاش ها برای ساخت موانع فیزیکی، که در دو دولت اخیر در جریان بوده است، ادامه پیدا خواهد کرد؛ اما نه تا سطحی که خواست دونالد ترامپ است.

ترامپ می گوید آمریکا باید در مرزهای جنوبی دیوار فیزیکی احداث کند و بر این خواسته خود پافشاری می کند، اما قانونگذاران دموکرات این کشور تاکنون از تصویب بودجه درخواستی ترامپ برای تأمین هزینه ساخت این دیوار خودداری کرده اند.

رئیس جمهور آمریکا که به دلیل اختلافات خود با دموکرات های کنگره بر سر دیوار مرزی، دولت  فدرال این کشور را بیش از یک ماه به تعطیلی کشانده بود، روز جمعه اعلام کرد دولت را سه هفته به صورت موفقت بازگشایی خواهد کرد تا اعضای کنگره فرصت داشته باشند درباره بودجه درخواستی وی برای ساخت دیوار مرزی رایزنی کنند و به نتیجه برسند.

ترامپ برای ساخت این دیوار درخواست بودجه پنج میلیارد دلاری کرده است. دموکرات ها تاکنون در برابر این خواسته وی مقاومت کرده اند.

تعطیلی دولت فدرال آمریکا بسیاری از کارمندان این کشور را در تنگنای شدید مالی قرار داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۰۸:۵۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
باز یک بار دیگر به دنیای بین الملل ثابت شد هیئت حاکمه آمریکا( از هر حزبی و هر جناحی که باشد) با استبداد رای و دیکتاتوری در اجرای قوانین حتی در خاک خود و با ملت خود حرف اول را در دنیا می زند اینان به ملت خود و حقوق شهروندی و حقوق بشر آمریکائی خود هم عمل نمی کنند و رحمی حتی به بیماران - فقرا - بازنشستگان و.....در خاک خود و ملت خود ندارند وای به حال ملل دیگر نقاط جهان چگونه باید انتظار داشت به ریاست جمهوری منتخب مردمی در ونزوئلا با آراء حداکثری به زعامت مادورو که یک خائن به قانون اساسی این کشور توسط خوان گوایدو زیر پا گذاشته شده احترام بگذارند؟؟ آیا جز این است که یاغی و مستبد از یاغی و مستبد حمایت و تائید میکند؟؟؟؟؟باید بنیامین نتانیاهو و ترزامی و مکرون در تیم اینان بازی کنند.....غیر از این اگر میشد باید شک کرده و تعجب می کردیم....