سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنایه «مرندی» به استعفای قاضی‌زاده هاشمی از وزارت بهداشت + فیلم

وزیر اسبق بهداشت به استعفای قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت به دلیل کمبود بودجه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرندی وزیر اسبق بهداشت  با بیان اینکه اگر در ایران هر کجا خدمات پزشکی به درستی انجام نشود مشکل از خودمان است، اظهار کرد: همواره خود را پشت کمبود‌ها پنهان می‌کنیم و می‌گوییم پول دهید در غیر این‌صورت می‌روم.

وی اظهار کرد: شرایط کنونی از زمان گذشته بدتر نیست؛ من وقتی برنامه داشتم و وسط کار آمدم پول هم تخصیص داده شد و وقتی هم برنامه نداشتم پولی ندادند، اگر آن‌ها هم برنامه داشتند پول داده می‌شد.

مرندی با اشاره به افزایش تعداد دانشگاه‌ها اظهار کرد: در آن زمان و در اوج بی‌پولی تعداد دانشگاه‌های ما افزایش یافت و توانستیم شبکه نیروی انسانی را تقویت کنیم و متخصصان بسیاری تربیت یافتند، با بی‌پولی می توان کار کرد.

وزیر بهداشت اسبق گفت: من را باید برای کار‌هایی که انجام نداده‌ام محاکمه کنند؛ اما به کار‌های انجام نداده جز خداوند کسی نظارت نمی‌کند؛  به دلیل کارهایی که انجام نداده ام، نارحت هستم.

انتهای پیام/

واکنش مرندی به استعفای قاضی‌زاده هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
قاضی زاده هاشمی پولی که باید صرف اشتغال و توسعه کشور میشد را روانه جیب پزشکان کرد و حالا هم به بهانه کمبود بودجه کناره گیری کرد.
خدارحمی
۲۱:۵۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
هرکجاهست خدایابه سلامت دارش
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
با جمله آخرش کاملا موافقم! نظارت در این مملکت معنا نداره!!! انگار وجود نداره!!! الان چهارصد درصد بخاطر بیکفایتی دولت و مجلس تورم بالا رفته !!! کی رسیدگی میکنه؟!! راست راست راه میرن و به ریش مردم میخندن!