سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل میزبان دوره توانمندسازی فعالان اقامه نماز هلال احمر ۳ استان کشور

دوره آموزشی و توانمندسازی فعالان اقامه نماز جمعیت هلال احمر سه استان کشور به میزبانی اردبیل در شهرستان سرعین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحمید واعظی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم آغازین این دوره که با حضور فعالان اقامه نماز استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی موجب ارتقای اعتماد به نفس و خودباوری در مردم ایران شده است، گفت: انقلاب اسلامی سبب شده است که امروز جمهوری اسلامی ایران در تمامی معادلات منطقه‌ای تاثیرگذار باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به کشور‌های دیگر صادر می‌شود، ادامه داد: در میادین مختلف افکار و اندیشه‌های انقلاب اسلامی قابل مشاهده است.

واعظی با اشاره به اینکه باید روحانیون جمعیت هلال احمر منشا خیر و برکت باشند، افزود: این روحانیون باید با تسلط بر علم و تقوا به خودسازی بیش از پیش برسند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه نماز باعث انسجام و وحدت کارکنان می‌شود، تصریح کرد: در سایه تلاش و همت ائمه جماعات جمعیت هلال احمر استان ها، باید اقامه نماز جماعت در هلال احمر بیش از پیش پر رونق باشد.

معبودی با اشاره به اینکه نماز پویایی و شادابی را در پی دارد، افزود: برپایی نماز موجب نگرش دینی کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در بحث خدمت رسانی به هموطنان می‌شود و این مساله که از سفارشات ائمه اطهار است، سبب تزریق روحیه ایثارگری و فداکاری به کارکنان و اعضا می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش بزرگان نماز ستون دین است، ادامه داد: هر چند جمعیت هلال احمر نهاد امداد و نجات است، اما این جمعیت برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی برگزار می‌کند و به دنبال تقویت بنیه‌های دینی در کارکنان و اعضا است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این جمعیت چندین سال متوالی جزو دستگاه‌های برتر استان در بحث نماز انتخاب و شایسته تقدیر شده است، تصریح کرد: نماز راه گشای مشکلات و تقویت نگاه دینی در افراد می‌شود.

معبودی اظهار کرد: پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر با نگاه الهی به ارائه خدمات می‌پردازند چرا که آن‌ها داوطلبانه و بدون دریافت حقوق این کار را انجام می‌دهند.

وی با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: در طول چهل سال، جمعیت هلال احمر متحول شده است و خدمات رسانی به مردم روند صعودی داشته است.

یادآور می‌شود این دوره به مدت سه روز با حضور ۱۸ نفر از ائمه جماعات جمعیت هلال احمر از سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ح

امروز انقلاب اسلامی به کشور‌های دیگر صادر می‌شود

برچسب ها: هلال احمر ، نماز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.