مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: استان اردبیل از استان‌های حادثه خیز در کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در نشست با کارشناسان امداد و نجات شعب استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل، استانی حادثه خیز است افزود: حادثه خبر نمی‌دهد بنابراین باید در هر ساعت از شبانه روز برای مقابله با حوادث مترقبه و غیرمترقبه و امدادرسانی به هموطنان آماده بود.

وی تصریح کرد: لازمه بالا نگه داشتن سطح علمی نجاتگران، برگزاری دوره‌ها آموزشی و مسابقات امدادی است که در این زمینه جمعیت هلال احمر استان اردبیل هر سال برنامه‌های متعددی را پیش بینی و اجرا می‌کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه آموزش اولویت مهم و اساسی جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی موجب ارتقای تک تک امدادگران و نجاتگران و در نهایت توان امدادی جمعیت هلال احمر می‌شود.

معبودی با اشاره به اینکه باید تاب آوری خود را افزایش دهیم، افزود: ارتقای تاب آوری افراد موجب ارتقای تاب آوری خانواده و در نتیجه موجب افزایش تاب آوری در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: باید برای تیم‌های ۳۳ نفره دوره‌های آموزشی متعدد برگزار کرده و برای انسجام بیشتر این تیم‌ها برنامه ریزی کنیم.
انتهای پیام/ح

افزایش ارتقای علمی نجاتگران در اردبیل

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.