سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره سفیران سلامت در استان کردستان

جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی برای سومین سال پیاپی در مدارس استان با هدف فرهنگ سازی و نهادینه کردن آموزش و مشارکت دانش آموزان در مفاهیم و اصول سلامتی و بهداشتی در چهار سطح مدرسه، شهرستان، استان و کشور برگزار می شود.

 معاون تربیت بدنی و سلامت استان کردستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش آموزان مقطع ابتدایی دوره اول در قالب نقاشی، دانش آموزان دور دوم ابتدایی در بخش انشاءنویسی، دانش آموزان متوسطه اول در قالب داستان نویسی و دانش آموزان متوسطه دوم نیز می توانند آثار خود را در بخش عکاسی و با موضوعات تغذیه سالم، آلاینده های زیست محیطی و خود مراقبتی و بهداشت فردی به دبیرخانه جشنواره که در تمام مدارس استان فعال شده است ارسال کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی با اداره کل آموزش و پرورش در برگزاری این جشنواره اشاره کرد  و گفت: پس از برگزاری جشنواره در سطوح مدرسه، شهرستان در بهمن و اسفند ماه سال جاری، جشنواره مرحله استانی در اوایل اردیبهشت و همزمان با هفته سلامت برگزار می شود تا آثار برگزیده این مرحله به مرحله کشوری معرفی شوند.

سفیران سلامت یکی از برنامه های محوری حوزه سلامت آموزش و پرورش است که طی فرآیندی دانش آموزان در 12 سرفصل مختلف، مطالب و موضوعات مرتبط با بهداشت فردی، بهداشت روانی و بهداشت عمومی را آموزش می بینند و به سایر دانش آموزان و خانواده ها تسری می دهند. بر اساس هدف گذاری صورت گرفته در سال تحصیلی 98-97، 42 هزار دانش آموز کردستانی به عنوان سفیر سلامت آموزش خواهند دید.

انتهیا پیام/م

جشنواره سفیران سلامت در استان کردستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.