سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ هزار فرصت شغلی با راه اندازی پتروشیمی اسلام آباد غرب به وجود می آید

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:با راه اندازی واحد پتروشیمی اسلام آباد غرب ، کرمانشاه از محدود استان‌های کشور خواهد بود که ۴ پتروشیمی فعال دارد.

به گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:شرکت پتروشیمی ماهان شیمی زاگرس اسلام آباد غرب از پروژه‌های بزرگ با سرمایه گذاری بالا در کرمانشاه است که قرار است در زمینی به وسعت حدود ۷۰ هکتار احداث شود و محصول تولیدی آن نیز متانول، پلی اتیلن و پلی پروپیلن است.

عزیزی  افزود: با راه اندازی این واحد پتروشیمی، کرمانشاه از محدود استان‌های کشور خواهد بود که ۴ پتروشیمی فعال دارد و کرمانشاه به قطب پتروشیمی خصوصا در غرب کشور تبدیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ماهان شیمی زاگرس نیز عنوان نمود: در صورت راه اندازی این واحد بزرگ پتروشیمی ۵ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد و چند هزار نفر دیگر در صنایع پایین دستی مشغول به کار خواهند شد.

 راه‌های جذب تسهیلات به منظور راه اندازی فاز اول (پالایشگاه نفت) این شرکت به منظور تولید بنزین و نفت گاز با سرمایه گذاری اولیه ۹۰ میلیارد تومان در دیدار حسن عزیزی  و مدیرعامل شرکت پتروشیمی پیگیری شد.

 

انتهای پیام/ز


راه اندازی واحد پتروشیمی در اسلام آباد غرب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سهام الدین میرزاییان
۱۵:۳۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
کارگر ساده هستم میخوام استخدام شوم