سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت چهلمین بهار انقلاب؛

بهره برداری از یک طرح آبی در صائین قلعه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح حفر و تجهیز یک حلقه چاه جهت تامین آب شرب شهر صائین قلعه در ایام دهه فجر همزمان با چهلمین بهار انقلاب به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیرضا جزء قاسمی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح حفر و تجهیز یک حلقه چاه جهت تامین آب شرب شهر صائین قلعه در ایام الله مبارک دهه فجر همزمان با چهلمین بهار انقلاب به بهره برداری می‌رسد.

 جزء قاسمی اظهار داشت: با بهره برداری از چاه جدید آب شرب در شهر صائین قلعه تعداد چاه‌های تامین آب این شهر به چهار حلقه خواهد رسید.

وی افزود: امسال در شهر صائین قلعه بیش از یک کیلومتر شبکه توزیع آب شرب احداث شده و در اجرای این میزان شبکه مردم نیز مشارکت داشته اند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: در سال جاری بیش از هزار متر خط انتقال نیز در شهر صائین قلعه احداث شده است که آب مورد نیاز بیش از ۱۴ هزار نفر را در این شهر تامین میکند.

جزء قاسمی افزود: شناسائی ۳۴ انشعاب غیر مجاز و تبدیل این انشعابات به مجاز همراه با مرئی سازی ۱۸ مورد شیرآلات، از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در شهر صائین قلعه می‌باشد.

این مسئول به نصب ۷ مورد شیرآلات جدید در تاسیسات آب و فاضلاب شهر صائین قلعه نیز اشاره کرده و افزود: هم اکنون ۵ هزار مشترک در این شهر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

گفتنی است شهر صائین قلعه در شهرستان ابهر یکی از ۲۱ شهر استان زنجان است که با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برخوردار می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

بهره برداری از یک طرح آبی در زنجان

برچسب ها: بحران آب ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.