سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۵ درصدی موجودی پرونده‌های شورای حل اختلاف بردسیر

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۷۶۱ پرونده به شعب شورای حل اختلاف شهرستان بردسیر وارد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهدی تقی زاده رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان در حاشیه بازدید از شعب شورا‌های حل اختلاف شهرستان بردسیر گفت: در سال جاری ۲ هزار و ۷۹۱ پرونده در شعب شورای حل اختلاف شهرستان رسیدگی و مختومه شده است که نسبت به سال قبل معادل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

این مقام قضائی با بیان اینکه ۳۶ درصد پرونده‌ها در بردسیر با صلح وسازش مختومه شده است، افزود:تا پایان دی ماه مجموعا تعداد ۷۴۸ فقره از پرونده‌های وارده به شورای حل اختلاف شهرستان از طریق صلح و سازش به سرانجام رسیده اند.

تقی زاده اظهار داشت:موجودی پرونده‌های شورای حل اختلاف شهرستان در پایان دی ماه سال جاری ۵۴۹ پرونده بوده است که نسبت به ابتدای سال جاری ۵ درصد کاهش یافته است.

وی در خصوص کیفیت آرای صادره گفت: در ۹ ماهه سال جاری شورا‌های حل اختلاف بردسیر یک هزار و ۴۵۲ فقره از پرونده‌ها را به صورت حکمی رسیدگی نموده اند که تعداد نقض آراء دو مورد بوده است.

این مقام قضائی عنوان کرد: میانگین پرونده وارده به هر شعبه شهری بردسیر معادل ۳۹۴ فقره است که این شهرستان در رتبه بندی استان از نظر پرونده‌های وارده در رتبه ۱۱ می‌باشد.
انتهای پیام/ی

رسیدگی مطلوب به پرونده های شوراهای حل اختلاف در بردسیر

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.