سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خبرداد؛

اجرای بیش از دوهزار برنامه به مناسبت دهه فجر در استان سمنان

حجت الاسلام قندهاری گفت: در سطح استان سمنان دو هزار و نهصد و بیست برنامه در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: در چند روز اخیر نشست‌های خبری با مسئولین ۱۴ کارگروه ستاد بزرگداشت انقلاب اسلامی استان سمنان برگزار شد و مسئولین به تشریح برنامه‌های این کارگروه‌ها پرداختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در دهه مبارک فجر در شهرستان گرمسار ۶۴۰ برنامه و در شهرستان دامغان ۳۴۰ برنامه و در شهرستان آرادان ۴۰ برنامه و در شهرستان شاهرود ۷۴۰ برنامه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به برنامه‌های شهرستان‌های مختلف در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در شهرستان میامی ۴۰ برنامه و در شهرستان سرخه ۱۴۰ برنامه و در شهرستان مهدیشهر ۱۴۰ برنامه و در شهرستان سمنان ۸۴۰ برنامه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرستان‌های مختلف در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در سطح استان مجموعا دو هزار و نهصد و بیست برنامه در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطر نشان کرد: حضور در مزار شهدا در ساعت ۹ و نیم صبح روز ۱۲ بهمن ماه در کل استان و رژه موتوری از مهمترین برنامه‌ها در استان سمنان است.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به مهمترین برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان گفت: نواختن زنگ انقلاب در روز ۱۳ بهمن ماه و تجمع ایثارگران و تجمع بانوان در روز‌های دهه مبارک فجر از مهمترین برنامه‌ها در دهه مبارک فجر در استان سمنان است.

انتهای پیام / گ

نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب با اصحاب رسانه استان سمنان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.