سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار جذب صدقات الکترونیکی در خراسان رضوی به ۱/۵ درصد رسید

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت:در ۹ ماهه امسال ۱/۵ درصد صدقات با استفاده از شیوه‌های الکترونیکی واریز شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سلمان دانشور معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد بر اساس طرح‌های خروج از سبک‌های سنتی و آماده شدن بستر استفاده از شیوه‌های نوین و الکترونیکی به منظور جهت سرعت بخشی به امور خدمت رسانی ودیگر مزایای روش‌های نوین بصورت گسترده در آن ورود پیدا کرده است.

وی مزیت‌های پرداخت صدقه با استفاده از شیوه‌های نوین را شامل جلوگیری از تاخیر در پرداخت و توجه به امنیت در حمل ونقل و رفع سرقت از صندوق ها، فرسوده نشدن اسکناس ها، کاهش بکارگیری نیروی انسانی و کمک به تسریع در هزینه کرد برای نیازمندان دانست.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران در ۹ ماهه امسال از مجموع صدقات پرداختی به کمیته امداد فقط ۱/۵ درصد آن را با استفاده از شیوه‌های الکترونیکی واریز کرده اند.

دانشور با اشاره به آمار ۱/۵ درصدی جذب کمک‌ها از طریق روش‌های نوین والکترونیکی در ۹ ماهه امسال افزود: امیدوارم نیکوکاران استفاده از این شیوه‌ها را جایگزین شیوه‌های سنتی کنند تا در امور کمک به نیازمندان شاهد سرعت بخشی بیشتر باشیم.

وی تصریح کرد: استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی شامل پرداخت با من کارت، صدقه پیامکی، شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *، نرم افزار‌های مختلف نیکوکاری ودرگاه‌های پرداخت بانکی است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه در ۹ ماهه امسال مردم خراسان رضوی بیش از ۱۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان صدقات خود را با استفاده از شیوه‌های واریز سنتی به صندوق‌های صدقات، پرداخت حضوری و استفاده از شیوه‌های الکترونیکی اقدام کرده اند گفت: نیکوکاران با استفاده از شیوه‌های الکترونیکی ۲۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را به کمیته امداد خراسان رضوی پرداخت کرده اند.

دانشور به رشد ۱۲۳ درصدی میزان پرداخت صدقه الکترونیکی در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: صدقه جمع آوری شده در ۹ ماهه سال گذشته ۱۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

افزایش آمار پرداخت صدقه الکترونیکی در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.