سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقره داغ شدن شرکت‌های متخلف حمل و نقل

پروانه فعالیت ۲ شرکت حمل و نقل در مازندران به دلیل تخلفات لغو شد.

محمد جواد رضایی، دیبر کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای برون شهری از مهرماه تا دی ماه جاری به ۳۶ مورد تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل و همچنین ۸۷ مورد تخلف رانندگان حمل ونقل جاده‌ای در مازندران رسیدگی و احکام آن‌ها صادر شد.

وی با بیان اینکه ده جلسه کمیسیون در این رابطه برگزار شد، افزود: پروانه فعالیت ۲ شرکت متخلف حمل و نقل لغو و ۹ شرکت نیز به جریمه نقدی محکوم شدند.

محمد جواد رضایی گفت: همچنین در این مدت پرونده ۸۷ راننده متخلف نیز بررسی که برای ۶ راننده لغو کارت هوشمند صادر شد و مابقی تذکر کتبی گرفتند.

دیبر کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، افزود: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری حمل بار اضافه بر ظرفیت، جابجایی بار بدون بارنامه، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد صلاحیت، رعایت نکردن مقررات عبور از جاده‌ها و اخذ کمیسیون اضافی بود.
وی گفت: مردم از طریق سامانه ۱۴۱ نیز می‌توانند اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار وعدم رعایت سوار نمودن مسافر را گزارش دهند.

انتهای پیام/ک


شرکت‌های حمل و نقل زیر ذره بین

برچسب ها: وزارت راه ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.