سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ماشین سازی اراک اولین صنعت سنگین کشور/ تولیدات ۱۰۰ میلیون یورویی در سال، دم دستی ترین درآمدزایی کارخانه

مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک گفت: این شرکت اولین صنعت سنگین کشور است که نیاز‌های صنعتی کشور را پشتیبانی می‌کند.

صفری مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: شرکت ماشین سازی اراک بزرگترین تولید کننده تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی صنایع نفت و گاز حمل و نقل سیمان و معدن در کشور است که ارزش تولیدی آن به  ۱۰۰ میلیون یورو در سال می رسد و در صورت حمایت از سوی دولت توانایی تولیدی آن به ارزش ۵۵۰ میلیون یورو در سال را نیز دارد.

وی اضافه کرد:  از توانایی‌ها و فعالیت‌های این شرکت می‌توان به طراحی و ساخت و نصب و راه‌اندازی تجهیزات نیروگاهی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک ادامه داد: انواع مخازن ذخیره مخازن تحت فشار سیار و ثابت برج‌های تقطیر مبدل‌های حرارتی ایرکولر‌ها مخازن کروی هیتر‌های غیرمستقیم گاز شیرآلات تحت فشار و تجهیزات سرچاهی دکل‌های حفاری از جمله تولیدات این شرکت است.

صفری افزود: شرکت ماشین سازی اراک اولین صنعت سنگین کشور است که نیاز‌های صنعتی کشور و صنایع بنیادین را پشتیبانی می‌کند و با تجربه، قابلیت‌ها و توانایی‌های علمی فنی و تخصصی، تجهیزات و امکانات پیشرفته و مدرن توانایی انجام پروژه‌های بزرگ ملی را دارا و قادر به تولید انواع محصولات فلزی است.

وی بیان کرد: انواع پمپ‌های تخصصی برای صنعت نفت و گاز انواع جرثقیل انواع پل و سازه‌های فلزی دیگ‌های آبگرم محور و چرخ قطار انواع گلوله‌های فولادی ماشین کاری سنگین گروه‌های صنعت ساخت و نصب ماشین آلات و تجهیزات از دیگر فعالیت‌های این کارخانه است.

صفری تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار نفر در شرکت مشغول به فعالیت هستند که با افزایش تولید این شرکت توانایی جذب ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر برای اشتغال را دارد.

انتهای پیام / ج

ماشین سازی اراک نیاز‌های صنعتی کشور و صنایع بنیادین را پشتیبانی می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.