سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد در ۲۷ بهمن ماه در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست ستاد هماهنگی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد از تاریخ ۲۷ بهمن ماه سالجاری به مدت یک هفته خبر داد و از آن به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی استان نام برد.

وی تعداد غرفه‌های امسال نمایشگاه کتاب یزد را ۳۲۵ غرفه اعلام کرد و افزود:کتاب‌های ارائه شده امسال با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

جوادیان زاده همچنین  از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال و همچنین برنامه‌های متنوع جنبی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد خبر داد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزدگفت:  رویکرد کیفی و کمی برنامه‌های جنبی امسال نمایشگاه کتاب یزد پوشش حوزه‌های فرهنگی و هنری است که متنوع تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

جوادیان زاده در ادامه حذف ناشران کمک درسی را از ویژگی‌های یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۱۸۳۳ باشگاه کتاب خوانی در یزد فعالیت می‌کند، اظهارامیدواری کرد که امسال یزد برند پایتخت کتاب ایران کسب نماید.

وی گفت:طی چند سال گذشته تلاش‌ها و برنامه‌های موثری اجرا و در حال برگزاری است که یزد بتواند برند پایتخت کتاب ایران را بدست آورد.

لازم به ذکر است: سال گذشته  ۵۵۵ ناشر در نمایشگاه شرکت کردند.

انتهای پیام/ی

برگزاری  یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد

برچسب ها: کتاب ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.