سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خوزستان از فعالیت‌های کانون در ترویج فرهنگ نماز تقدیر کرد

استاندار خوزستان در اجلاس استانی نماز با اهدای لوح تقدیر از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ترویج و توسعه فرهنگ نماز قدردانی بعمل آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این ارزیابی‌ها توسط ستاد اقامه نماز استان خوزستان و براساس مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح استان خوزستان در سال 1396 انجام شد و بر همین اساس با اهدا لوح تقدیر از سوی غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان و سیدموسی بلادیان، دبیر ستاد اقامه نماز استان، از مدیرکل و دبیر ستاد اقامه نماز و کارکنان اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان تقدیر شد.

در متن این تقدیرنامه‌ها آمده است: " نماز ستون دین، معراج مؤمن پرچم اسلام و زیباترین نماد بندگی و عبودیت در پیشگاه خداوند متعالی است. نماز راز و نیاز با خدا، بهترین عبادت‌ها و سرچشمه تمام خوبی‌ها و سکوی اعتلا و عروج انسان و رسیدن به خدا است.

ستاد اقامه نماز استان خوزستان با توجه به تعالیم و دستورات دین مبین اسلام و در راستای مأموریت ذاتی خود که بر گرفته از اسناد بالادستی نماز و در رأس آن پیام‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به اجلاس‌های سراسری نماز می‌باشد؛ با تشکیل هیئت ارزیابی و داوری، بر اساس شاخصه‌های نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی نماز، عملکرد هریک از دستگاه‌های اجرایی استان را در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است که بر این اساس عملکرد نماز سال 1396 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان شایسته تقدیر شناخته شد.

بدین‌وسیله این موفقیت معنوی را به مدیریت، شورای اقامه نماز، دبیر اقامه نماز و سایر کارکنان محترم آن دستگاه تبریک گفته و مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام نموده و به‌پاس تلاش‌ها و اهتمام ویژه‌ای که به امر نماز داشته‌اید این لوح تقدیر تقدیم می‌گردد.

امید است تلاش‌های انجام شده مورد رضای خداوند سبحان قرار گیرد و آن مجموعه در راه گسترش فرهنگ نورانی نماز همواره موفق و مؤید باشند.

انتهای پیام/گ

تقدیر از مروجان فرهنگ نماز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.