سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره فرهنگی هنری «امین» زمینه ساز پویایی و رقابت سازنده خواهران طلبه

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به ورود خواهران طلبه به عرصه های نوین فرهنگی و هنری گفت : برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «امین» زمینه ساز پویایی و نشاط بیشترآنان از طریق رقابت های سازنده و تعالی بخش خواهد بود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی اظهار کرد : اکنون در پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای علمی و فرهنگی این انقلاب در صدد هستیم آثار فرهنگی ، هنری و تبلیغی خواهران طلبه استان اصفهان را در میدان رقابت و بازنمایی قرارداده و برترین های آنها را مورد توجه و تقدیر قرار دهیم.

وی بیان داشت: حوزه علمیه خواهران یک رویداد و پدیده ای علمی فرهنگی است که به برکت انقلاب شکوه اسلامی ایران شکوفا شد و امروزه دهها هزار طلبه فاضل و توانمند خواهر در جای جای ایران اسلامی در عرصه های علمی فرهنگی تبلیغی مشغول فعالیت هستند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: بدون تردید خواهران طلبه با ورود به عرصه های نوین فرهنگی و هنری آثار مختلفی دارند که در عرصه های ادبی تجسمی، تصویری، شفاهی و... میدان تبلیغ غنی فرهنگ اسلام را به دست گرفته اند و جشنواره فرهنگی هنری «امین» در تلاش است  با همدلی و مشارکت خواهران طلبه این دستاوردها را به ظهور برساند.

حجت الاسلام قطبی یکی از اهداف جشنواره را زمینه سازی پویایی و نشاط بیشتر طلاب از طریق رقابت های سازنده و تعالی بخش بیان کرد و گفت : از طریق این جشنواره اساتید و طلاب مستعد و علاقه مند به فعالیت های فرهنگی هنری شناسایی  می شوند و بستر لازم برای ارتقاء دانش ، بینش و نگرش آنان فراهم خواهد شد.

وی متذکر شد : طلاب خواهر علاقه مند و ساکن استان اصفهان اعم از محصل و یا دانش آموخته می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/م

 

جشنواره «امین» زمینه ساز ظهور عرصه های نوین فرهنگی هنری طلاب خواهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.