سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

حل مشکلات مردم معیار سنجش مدیران است

استاندار اردبیل گفت: حل مشکلات مردم و تسریع در روند امور اداری مردم مهم‌ترین معیار برای سنجش لیاقت مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان تصریح کرد: وظیفه مسوولان و مدیران خدمتگزاری مردم بوده و در این خصوص باید بروکراسی ها را کاهش دهند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع مشکل سرمایه گذاران و اختصاص تسهیلات به طرح های اشتغال در استان خواستار اطلاع رسانی این فعالیت ها به مردم شد.

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش های دشمنان و شبکه های مجازی منافق در راستای بدبین کردن مردم به مسوولان اظهار داشت : مدیران نیز در این خصوص باید با اطلاع رسانی شفاف از اقدامات و خدمات دولت روشنگری های لازم را به عمل آورند.

وی گفت: فعال کردن طرح های راکد در بخش های مختلف کشاورزی و صنعت در استان ، اختصاص تسهیلات به طرح های تولیدی و صنعتی اشتغالزا ، واگذاری کشت و صنعت مغان،  ادامه اجرای عملیات پروژه راه آهن اردبیل و تلاش برای رونق بخشی به اقتصاد شهرستان های محروم استان از جمله اقداماتی است که مردم باید از روند اجرای آن باخبر شوند.

بهنام جو ادامه داد : مسوولان و مدیران استان با وجود تمام مشکلات و محدودیت های اقتصادی ناشی ازتحریم فعالیت های خوبی انجام داده اند که لازم است این دستاوردها را همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی حرکت جمعی برای رفع مشکلات مردم و استان را ضروری دانست و گفت: ملت ما همیشه در روزهای سخت با همکاری توانسته اند مشکلات بزرگ را از سر راه بردارند.

انتهای پیام/ع

اختصاص تسهیلات به طرح های اشتغال در استان اردبیل

 

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.