مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به منظور ترویج فرهنگ درختکاری مشارکت دادن جوانان در این امر طرح ملی "هر جوان یک نهال سبز" در اسفندماه سالجاری و همزمان با روز درختکاری در استان به اجرا در خواهد آمد.

بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در مرحله اول با مشارکت جوانان ۱۷ تا ۲۹ سال و از طریق ثبت نام در سامانه ای که به همین منظور طراحی گردیده و متعاقباً از طریق رسانه ها و صدا و سیمای مرکز اردبیل اعلام خواهد شد به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: این طرح با همکاری نهادها و ادارات مختلف استان از جمله استانداری، منابع طبیعی، محیط زیست، انتقال خون و سازمان بسیج ورزشکاران در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در این طرح هر جوان به اسم خود و به نام یکی از شهدا نهالی را خواهد کاشت  افزود: وظیفه آبیاری و نگهداری از نهال کاشته شده نیز برعهده خود جوانان خواهد بود که این امر می تواند گامی مهم برای ترویج فرهنگ درختکاری بویژه در بین قشر جوان باشد.

آقاخانی متذکر شد: این طرح در همه بخش ها و شهرهای شهرستان های استان نیز به اجرا در خواهد آمد و سازمان مردم نهادی نیز به این منظور تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های اداره کل ورزش و جوانان استان ایجاد روحیه مشارکت و همکاری اقشار مختلف مردم و بخصوص نسل جوان در فعالیتهای مختلف اجتماعی و فرهنگی و ورزشی است گفت: در مراحل بعدی این طرح سعی خواهد شد اقشار مختلف مردم را نیز در این امر عام المنفعه مشارکت دهیم.

انتهای پیام/س

اجرای طرح استانی "هر جوان، یک نهال سبز" اسفندماه در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.