سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان شرکت در جشنواره بازیهای پارکی بیرجند

جشنواره بازیهای پارکی برای شرکت گروههای مختلف و ارائه طرحها و ایده ها فراخوان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، قلاسی مود رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بیرجند گفت: این جشنواره  با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان ، ترویج فرهنگ مشارکت و کار گروهی برای ایجاد شادی و نشاط اجتماعی ، تقویت خلاقیت و احیاء بازیهای بومی محلی برگزار خواهد شد.

وی  با بیان اینکه در برگزاری این جشنواره  مجموعه پارند و هیات ورزشهای همگانی همکاری دارند، افزود: علاقمندان می توانند طرحها و ایده های خود را در محورهای بازیهای محلی، بازیهای خلاقانه، بازیهای معلولان و بازیهای کودکانه به صورت فایل WORD تنظیم و به آدرس اینترنتی festival.gamepark@gmail.com و یابه صورت CD به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

قلاسی مود  با بیان اینکه طرحها و ایده ها باید کاربردی باشد، گفت: این طرحها بایدبه صورت پارکی با قابلیت اجرا شده در پارکها و فضاهای باز، گروهی با قابلیت اجرای بازی به صورت تیمی و گروهی، امتیازی با قابلیت امتیازدهی و رتبه بندی شرکت کنندگان در بازی و یا به صورت پرتابل با قابلیت جابجایی بین فضاهای گوناگون و نیاز نداشتن به استقرار دائمی ارائه شود.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی ، ورزشی شهردای  افزود: مهلت ارسال طرح ها و ایده ها تا 29 اسفند است و پس از ارزیابی ، طرحهای تاییدشده در بهار و تابستان سال آینده،  در پارک های سطح شهر اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام / ط ا

 29 اسفند اخرین مهلت ارسال طرح ها

برچسب ها: شهرداری ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.