سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله سوم لیگ اینلاین هاکی آقایان پایان یافت

مرحله سوم رقابت‌های اینلاین هاکی آقایان در طی ۲ روز به میزبانی تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله سوم از یازدهمین دوره لیگ اینلاین هاکی آقایان در طی ۲ روز چهارم و پنجم بهمن ماه به میزبانی شهر تبریز برگزار شد. در این مرحله ۱۶ تیم در ۲ روز به رقابت با حریفان خود پرداختند.

مرحله چهارم و اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۸ و ۹ اسفند ماه به میزبانی تیم قصر یخ تهران برگزار خواهد شد. همچنین مرحله دوم لیگ بانوان در تاریخ ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه جاری به میزبانی تهران در ورزشگاه انقلاب پیگیری خواهد شد. آخرین مرحله لیگ بانوان نیز در تاریخ ۲ و ۳ اسفند ماه در هایپر اسکیت تهران برگزار می‌شود.

حسین کنوز مسئول برگزاری لیگ اینلاین هاکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: سطح مسابقات مرحله سوم لیگ بسیار بالا و رضایت بخش بود. تیم‌های حاضر با انگیزه بسیار بالا به رقابت با یکدیگر پرداختند. مهمترین بازی این دوره مسابقه بین تیم‌های تچ کف تبریز و قصر یخ ب. بود که تعیین کننده تیم‌های اول و دوم گروه ب. مسابقات بود که در نهایت تیم تچ کف تبریز تیم قصر یخ ب. را مغلوب کرد. این دوره از رقابت‌ها به میزبانی سالن سایمان تبریز با بهترین شرایط برگزار شد و سالن پر از هواداران پر شور بود. در گروه الف. تیم‌های آی فیت پرو تهران و آی فیت پرو همدان به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

او افزود: آقای گل لیگ در این مرحله مشخص نشده چرا که رقابت‌ها به صورت پرفشار برگزار شده است و نمی‌توان بلافاصله آن را محاسبه کرد. مسابقات پر گلی را پشت سر گذاشتیم. داوران از استان‌های گیلان، اصفهان، خراسان و تهران بودند و ۲ شبانه روز از شدت فشار کار نخوابیده اند. همچنین برای اولین بار لیگ اینلاین هاکی به صورت ۲ گروه برگزار شده است و ما با توجه به تجربه‌هایی که داشتیم توانستیم به خوبی این رقابت‌ها را برگزار کنیم. همچنین اعضای تیم ملی از بین بازیکنان شاخص حاضر در لیگ انتخاب می‌شوند.


بیشتر بخوانید: 

دبیر کمیته اینلاین هاکی: زمان نقل و انتقال بازیکنان تا دو هفته مانده به شروع مرحله جدید لیگ است

دغدغه رول بال کشور حمایت مالی است

کنوزی : لیگ اینلاین هاکی در سال 97 با افزایش تیم نسبت به سال قبل کار خود را آغاز کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از هاکی ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.