سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شرکت گاز بوکان خبرداد؛

۷ روستای بوکان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند

رئیس اداره گاز بوکان گفت: همزمان با دهه فجر امسال، پروژه گازرسانی به ۷ روستای محور ملالر این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

اسماعیل رسول زاده رئیس شرکت گاز بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  با یادآوری اینکه هم اکنون ۵۰ روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: پروژه گازرسانی به هفت روستای ملالر، آلی کند، اسپوغه، عبداله تپه سی، لگز، قازانسر و شیخ آلی که در قالب گازرسانی به مسیر محور ملالر در حال اجرا بود، همزمان با ایام الله دهه فجر امسال، به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری این پروژه ۳۱ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال بوده است، تاکید کرد: هم اکنون درصد پیشرفت این پروژه ۱۰۰ درصد است.

رسول زاده با بیان اینکه گاز رسانی به پنج مورد از صنایع این شهرستان نیز در این ایام مبارک کلنگ زنی می‌شود، حجم سرمایه گذاری این پروژه‌ها را نیز، ۴۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی با اشاره به گاز رسانی به سکونتگاه‌های غیر رسمی در این شهرستان، یادآور شد: با مجوز شهرداری بوکان گاز رسانی به چهار منطقه شهری شامل مناطق ۳۰۰ متری مهندس رشیدی، محله مسجد یاسین و شهید نجاری و روستا‌های کهریزه محمود آباد، ناچیت و اوچتپه در قالب برنامه "گازرسانی به حفرات خالی"، در دستور کار قرار گرفته است و از نظر تامین اعتبار، مشکلی وجود ندارد.

رسول زاده افزود:پروژه‌های احداث خط تغذیه و دستگاه‌های تقلیل فشار در دو محور جوانمرد و بوکان-خلیفان، هم اکنون در حال اجرا است که برای اتمام آن‌ها بیش از ۱۷٨ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است و با بهره برداری از آن، مشکل مصارف عمومی و صنعتی به حداقل خواهد رسید.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

بوکان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها هستند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهر پر جمعیت آذربایحان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 

افتتاح پروژه های گازرسانی در بوکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.