سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی مقتدرانه با هنجارشکنان برخورد می‌کند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس، مسئول امنیت جامعه است و باید با کسانی که امنیت جامعه را به هم می‌زنند، مقتدرانه عمل کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار ایوب سلیمانی در همایش یک روزه روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان بوشهر، افزود: باید با مردم متواضع و فروتن باشیم و در برابر کسانی که امنیت جامعه را به هم می‌زنند، مقتدرانه عمل کنیم.

وی بیان کرد: پلیس اسلامی باید در خدمت مردم باشد، نماد عدالت و انصاف به شمار رود، و با آمادگی و هوشیاری به موقع و بجا و در زمان مناسب حضور پیدا کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: پلیس، امین جامعه و مجری قانون است، رفتارش باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و نباید با مردم با تحکم برخورد کند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: برای پلیس افتخار است که امروز بگوید دفاتر مشاوره و مددکاری ما در کلانتری‌ها بخش عمده‌ای از اختلافات را به سازش تبدیل می‌کنند.

وی ادامه داد: استان بوشهر با تلاش‌های خوب و موثر در یک سال گذشته، در حوزه کاهش جرایم و صیانت از کارکنان، موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رضایتمندی مردم از پلیس استان بوشهر گفت: ۹۴ درصد کسانی که به کلانتری‌ها مراجعه کرده و یا درخواست فوریت‌های پلیسی داشتند از عملکرد پلیس استان بوشهر راضی بودند، در حالی که میانگین کشوری این بخش حدود ۷۷ درصد است.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه استان بوشهر در زمینه رفتار مناسب کارکنان کلانتری‌ها با ارباب رجوع جزء استان‌های برتر است، افزود: در مجموع این استان روند رو به رشد خیلی خوبی داشته که امیدواریم در آینده این امر ادامه یابد.

وی با تاکید بر اینکه بوشهر جزء استان‌های کم مسئله است، بیان کرد: جرایم و شرارت در این استان خیلی کم است و این موضوع با فرهنگ، شخصیت و اصالت مردم استان ارتباط مستقیم دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به روند رو به رشد فعالیت‌های نیروی انتظامی، یادآور شد: پیشرفت نیروی انتظامی هیچ وقت متوقف نشده، زیرا تنها سازمانی است که همیشه و همه جا در حال ماموریت است و این ماموریت‌ها مجموعه سازمان را پخته‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ک

رضایت مردم بوشهر از پلیس بالاتر از میانگین کشوری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.