سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کانون فرهنگی تربیتی خیریه در قزوین

کانون فرهنگی تربیتی خیریه اخوان زنجانچی با ۲ میلیارد تومان هزینه در قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی عسگرجوانبخت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین در مراسم افتتاحیه  کانون فرهنگی تربیتی خیریه اخوان زنجانچی گفت : این «کانون محله-کانون مدرسه» بیش از ۲ هزار متر مساحت و ۹ کلاس دارد که پس از ۱۰ سال با دو میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

جوانبخت افزود: تمامی دانش آموزان دختر مقاطع مختلف تحصیلی برای آموزش رشته‌های هنری می‌توانند از امکانات این «کانون محله-کانون مدرسه» در خیابان عبید زاکانی قزوین، استفاده کنند.

بانی این طرح فرهنگی تربیتی، اخوان زنجانچی هستند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در مراسم افتتاحیه این کانون فرهنگی تربیتی گفت: یک سوم مدارس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور، از سوی خیرین ساخته شده است.

داوود محمدی با اشاره به تنگنا‌های بودجه افزود: برای نسل آینده که مدیریت کشور را به دست خواهند گرفت، فرهنگ سازی از سوی آموزش و پرورش و خیرین می‌تواند منشا خیر باشد.

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: برخی از مسئولان دغدغه آموزش و پرورش را ندارند و دانش آموزان در مدارس تمرین زندگی نمی‌کنند حال آنکه مدرسه باید محلی برای زندگی باشد.

انتهای پیام/ک

بهره برداری از کانون فرهنگی تربیتی خیریه اخوان زنجانچی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.