سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش طلایه داران فاطمی در قزوین

همایش طلایه داران فاطمی با تجلیل از پیش کسوتان و نمونه‌های قرآنی، ذاکران اهل بیت، پیر غلامان و خادمان قرآنی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در همایش طلایه داران فاطمی با تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی از ۵۰ پیشکسوت ونمونه قرآنی، ذاکر اهل بیت، پیر غلام و خادم قرآنی استان تجلیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در این مراسم گفت: در عصر کنونی انقلاب اسلامی قدرت کاذبی را که استکبار برای خود دست و پا کرده را بر هم زده است.

حجت الاسلام نعمت الهی افزود: انقلاب اسلامی در حقیقت آزمونی الهی در عرصه دین بود و موجب احیای دین و معنویت شد و طبیعی است دشمنان در مسیر آن سنگ اندازی کنند و نگذارند به اهداف و آرمانهایش برسد.

حجت الاسلام نعمت اللهی گفت:: در شرایطی که دشمنی با انقلاب ادامه دارد باید هوشمندانه عمل کرد و نگذاریم دشمن به اهدافش برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت:: باید بدانیم باورها، مردم و رهبری مهمترین سرمایه‌های اجتماعی است و اگر ولایت فقیه را جانشین ولایت ندانیم به بیراهه رفته ایم و آسیب خواهیم دید.

وی گفت:: دشمن با هدف و برنامه دنبال افزایش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است پس باید مراقب باشیم و نگذاریم بین نظام و مردم فاصله بیافتد.

حجت الاسلام نعمت اللهی گفت: با هوشمندی از گردنه‌ها عبور خواهیم کرد و انقلاب بزرگی که زمینه ساز انقلاب مهدی (عج) خواهد بود را به آیندگان خواهیم سپرد.

انتهای پیام/ک

تجلیل از پیش کسوتان و نمونه‌های قرآنی در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.